6 sfaturi pentru a începe așa cum trebuie ziua încă de dimineață

Unora le este foarte greu sa se mobilizeze si sa se ridice din pat dimineata. Si prefera sa se puna pe modul « snooze » la fel ca si alarma. Pleaca deci de acasa in intarziere, uitand masa de la pranz acasa, geanta cu lucrurile pentru sala la fel si odata cu ele bunele rezolutii. Daca te regasesti si tu cam des in ultima vreme in aceasta situatie, iata care sunt trucurile simple de care sa tii cont de acum inainte.

Bea apa. Ataca fiecare dimineata cu un pahar de apa. Este cea mai buna modalitate de a-ti face plinul de fluide eliminate pe timp de noapte. Poti adauga si putin suc de lamaie daca doresti. Organismul iti va multumi mai mult ca sigur.

Intinde-te. Daca te vei intinde cateva minute dupa trezire, iti vei pune in miscare circulatia sanguina si iti vei regla tensiunea. Cateva miscari mai lente snt mai mult decat de ajuns pentru a te pune in miscare. In plus, este mult mai usor sa faci asta pe timp de dimineata, cand nu te doare nimic si cand nu esti deloc stresata, ci relaxata.

Ia un mic dejun bogat in nutrienti. Ideal ar fi sa consumi cateva fructe sau legume bogate in vitamine. Si daca ai obiceiul sa nu mananci nimic, poti apela la sucurile cu multivitamine pentru a acoperi carentele din regimul tau obisnuit. Cel mai bine ar fi insa sa nu sari peste micul dejun si sa il prepari cu o seara inainte.

Putina verdeata. Dimineata, metabolismul merge cu incetinitorul deci cel mai bine ar fi sa fie stimulat putin. Si acest lucru este posibil mai ales cu ajutorul legumelor cu frunza verde. Alaturi de proteine, te vei bucura de o sursa minunata de nutrienti si de antioxidanti.

Nu te uita la telefon imediat ce te-ai dat jos din pat. Sau si mai rau, cat timp mai esti inca in pat. Vei vedea ca nu vei avea o zi tocmai buna din cauza informatiilor negative.

Planifica sedintele de sport inainte de a merge la culcare. In acest fel, te vei tine mai usor de planificari si nu vei mai amana totul.

Lasă un răspuns

Denumire *
Email *
Pagină web