Alimente de consumat pentru performanta in culturism

Pentru a avea performanta dorita in culturism si fitness este important sa mancati cat mai corespunzator, de aceea trebuie sa aveti un stil de viata cat mai activ si o nutritie foarte sanatoasa, care sa va permita sa va depasiti limitele si sa va atingeti noi recorduri. Daca nu veti tine cont de ceea ce mancati, veti vedea ca nu veti da randamentul pe care il doriti in timpul antrenamentului, de aceea este esential sa aveti in vedere numarul de calorii pe care le consumati, precum si cantitatea de lichide baute, dar si numarul de carbohidrati sau fier, minerale si proteine pe care obisnuiti sa le consumati.

Mancarea recomandata pentru un sportiv nu este diferita de cea a persoanelor sanatoase, singurele diferente apar in functie de sportul pe care il practicati, de numarul si volumul antrenamentelor, dar si de durata de timp pe care o veti petrece practicand exercitiile fizice. Pentru un antrenament la cote maxime, este esential sa nu va antrenati avand un stomac gol. Carbohidratii sunt necesari pentru ca ei va vor oferi energia de care aveti nevoie in timpul antrenamentelor. Este astfel important sa consumati cantitatea potrivita sportului pe care il practicati. Putin mai mult din caloriile pe care le consumati zilnic provin din carbohidrati, ei furnizand organismului energia de care acesta are nevoie. Va trebui sa mancati carbohidrati inainte de antrenament sau daca doriti sa va antrenati mai mult de o ora pentru ca acestia sunt importanti in refacerea cantitatii de glicogen.

Proteinele sunt extrem de benefice datorita efectului lor pentru dezvoltarea masei musculare, ele oferind organismului si energie in acelasi timp. Cu toate acestea nu va trebui sa consumati prea multe proteine pentru ca acestea vor ajunge sa fie depozitate ca grasime si vor conduce la pierderea calciului, precum si la cresterea deshidratarii. Chiar si grasimile vor da organismului energia de care acesta are nevoie, ele avand un rol benefic asupra mentinerii unui nivel de testosteron cat mai ridicat. Acest lucru este crucial atunci cand se doreste o dezvoltare cat mai buna a masei musculare. Apa, precum si alte lichide reprezinta un nutrient esential, apa avand rol in mentinerea organismului hidratat, pastrand temperatura corporala potrivita.]

One Response

Give a Comment