Ce au in comun slabirea si dezvoltarea masei musculare

Orice persoana poate creste in masa musculara si poate slabi in acelasi timp fara a avea nevoie de prea multe cunostinte. Cu toate acestea, lucrurile nu sunt atat de usoare pe cat par si veti vedea ca va veti lovi de unele probleme daca va veti decide sa slabiti in timp ce puneti masa musculara. Celulele obisnuiesc sa treaca zilnic printr-un proces de mentenanta, organismul eliminand celulele degradate, in conditii de santatate foarte buna, dar si de o dieta normala. In momentul antrenamentului, ne deterioram celulele din fibrele musculare, acest lucru trimitand un semnal organismului, el sporind cantitatea de sinteza proteica, astfel incat sa repare rapid ceea ce a fost stricat.

Ideea este ca organismul este foarte inteligent, el adaptandu-se la situatiile stresante, astfel incat sa nu aiba de suferit, de aceea el adauga celule fibrelor musculare si de aceea se dezvolta si musculatura corespunzator. Culturistii fac tot ceea ce pot pentru a imbunatati rata sintezei proteice, ei orientandu-se catre diverse diete cu un continut mai mare de carbohidrati, precum si de proteine. De asemenea, acestia se orienteaza si catre antrenamente cu exercitii compuse si cu greutati mai mari, ei alimentandu-se cat mai bine atat in perioada de dinainte de un antrenament, cat si dupa ce acesta a avut loc. Culturistii limiteaza antrenamentele de tip cardio, ei consumand suplimentele de care au nevoie. Deficitul caloric provoaca adaptarea in multiple feluri a organismului, aceste schimbari interferand direct cu proprietatea organismului de a crea noi celule musculare.

Cresterea musculara este de foarte multe ori afectata chiar si de greselile frecvente ce au loc in alimentatie. Exista persoane care pot dezvolta eficient masa musculara, alte persoane nefiind capabile sa o dezvolte asa cum trebuie, cu toate acestea, in timp, daca se tine cont de alimentatie si de efectuarea corespunzatoare a antrenamentelor, chiar si persoanele cu probleme vor putea pune masa musculara. Va trebui sa jonglati cu perioadele de slabire si perioadele in care veti acumula o masa musculara, existand diferente destul de mari intre culturistii noi si cei care fac acest sport de o perioada lunga de timp, bucurandu-se mereu de rezultatele dorite.

Give a Comment