Despre zona core si controlul ei

Unele persoane doresc sa-si intareasca zona core, de aceea este important sa tineti cont de anumite lucruri, astfel incat sa va bucurati de niste rezultate cat mai bune. Pentru a va antrena mai bine aceasta zona a corpului aveti nevoie de niste exercitii anti-extensie, dar si anti-laterala si anti-rotatie, ele fiind executate in anumite momente pentru a avea o eficienta cat mai mare. Zona core este foarte importanta pentru ca transfera forta si previne miscarile inutile intre partea superioara a corpului si cea inferioara. Zona de core este esentiala pentru a preveni accidentarile, de aceea inainte de orice antrenament, trebuie sa activati cat mai bine aceasta zona importanta a organismului. Zona core este importanta si pentru ca previne miscarile inutile, ea protejand structurile interne ale organismului si mentinand pozitia statica si neutra, necedand sub greutate.

Accidentarile au frecvent loc pentru ca sportivii au folosit greutati nepotrivite sau pur si simplu nu au activat suficient zona de core. Multi dintre noi lucram la birou, iar acest lucru insemana ca nu ne folosim atat de frecvent zona de core. Prin antrenarea acestei zone inainte de antrenament, va veti activa muschii adormiti care stau in cea mai mare parte din zi inactivi. Un muschi care nu este incins, nu va putea rezista presiunii unei greutati mult prea mari si nu va va putea imbunatati astfel antrenamentul. Pentru a va activa aceasta zona importanta a organismului, va trebui sa va ocupati de ea inainte de inceperea antrenamentului, de aceea este bine sa aveti in vedere mai multe exercitii benefice care va vor ajuta in activarea acestei zone.

Puteti astfel executa exercitii anti extensie, aceste exercitii punand rezistenta pe extensia coloanei, dar si pe miscari cu arcuirea zonei lombare. Exercitiile de flexie antilaterala sunt si ele indicate, obiectivul acestor exercitii fiind sa preveniti indoirea in lateral a corpului. Alte exercitii la care mai puteti apela sunt exercitiile de antirotatie, ele fiind executate pentru a rezista rotatiei din zona lombara a coloanei, dar si diverse variatii la aceste exercitii cum ar fi presa palloff. Nu uitati sa mentineti mereu o pozitie bine ancorata si neutra a coloanei.

Give a Comment