Dieta cu proteine

Dieta cu multe proteine este destul de intens discutata, ea fiind pe placul unor persoane, dar fiind in acelasi timp si destul de combatuta de altele. Este bine de stiut ca profilul de amino acizi este cel care ne spune daca o proteina este sau nu una de calitate. Daca este sa vorbim despre persoanele care nu fac sport, acestea nu vor avea nevoie de o cantitate prea mare de proteine, aceasta cantitate ajungand la 46g pentru femei si 56g de proteine pentru barbati. Nevoie de proteine ale organismului sunt astfel destul de reduse.

O persoana care nu prea face activitati sportive de tip cardio, dar face antrenamente cu greutati va avea nevoie de mai multe proteine. Proteinele nu sunt responsabile pentru osteoporoza, ele necontribuind la eliminarea calciului. Nici un studiu pe termen lung nu a confirmat faptul ca proteinele au un rol negativ asupra oaselor. Faptul ca se zice ca proteinele provoaca osteoporoza nu are nici un fel de sustinere stiintifica. Principalul beneficiu al consumului de proteine este ca acestea vor contribui la o crestere a masei musculare. Acest lucru este important mai ales in situatia in care aveti o viata cat mai activa. Multe studii au mai demonstrat si faptul ca proteinele contribuie si la cresterea consumului caloric, acestea fiind esentiale si in satietate, proteinele fiind satioase, cresterea consumului de proteine fiind benefic mai ales in situatia in care va doriti sa va bucurati de efectele unui deficit caloric. Consumul de proteine scade riscul de imbolnavire, bolile precum diabetul sau obezitatea vor avea sanse mai mici sa apara.

Alimentele proteice au un efect minim asupra glucozei din sange, ele promovand si sanatatea creierului, dar si capacitatea de invatare a acestuia. Un alt lucru pe care il fac proteinele este ca promoveaza o stare buna a sanatatii inimii, ele incetinind imbatranirea, promovand chiar si longevitatea. Un consum adecvat de proteine este astfel foarte important pentru mentinerea sanatatii, este astfel important sa consumati alimente cu proiteine, astfel incat sa va mentineti in acelasi timp o memorie cat mai buna, dar si o greutate optima. Aveti in vedere toate aceste lucruri foarte importante.

Give a Comment