Cum eviti accidentarile in sport

Atunci cand vine vorba despre progresul in sport, durerile articulare va pot pune probleme destul de mari, de aceea este bine sa nu le lasam netratate. Antrenamentele cu greutati mari au fost create in special pentru sanatatea articulatiilor, dar mai devreme sau mai tarziu sigur va veti trezi cu o durere articulara mai ales pentru ca multi dintre noi, atunci cand ne fortam, obisnuim sa ignoram durerea. Decat sa luati antiinflamatoare cu pumnul, mai bine aveti in vedere cateva lucruri, astfel incat sa reusiti sa preveniti durerile articulare. Daca doare, este bine sa cautati alternativa, astfel incat sa nu va mai resimtiti.

Pentru a evita o accidentare, puteti schimba miscarea, astfel daca veti schimba unghiul de lucru, nu veti mai fi atat de afectati de dureri. De obicei, in situatia in care va doare umarul cand impingeti greutati, puteti sa va orientati catre gantere, acestea sunt mai eficiente in activarea muschilor pentru ca nu va trebui sa depuneti un efort suplimentar pentru a le stabiliza si nu va trebui sa impingeti o greutate mare pentru a obtine rezultatele pe care le doriti. Miscarile lente si controlate sunt si ele benefice pentru ca nu va mai exista riscul accidentarilor. Trebuie sa stiti ca daca veti folosi o greutate mult mai mare decat este cazul, nu veti face decat sa cresteti riscul aparitiei unei accidentari, iar tehnica de executie va avea si ea de suferit.

O alta idee buna este sa va orientati catre greutati libere in locul aparatelor pe care le aveti la dispozitie. Veti constata totusi ca unele aparate sunt mai potrivite decat folosirea greutatilor libere, dar cu toate acestea, chiar si greutatile libere sunt destul de eficiente si ar trebui sa le luati in calcul. Aparatele va vor forta sa lucrati doar intr-o singura directie, lucru care nu se intampla cu greutatile libere. Inainte de antrenamente nu uitati sa faceti mereu incalzire. Incalzirea este importanta mai ales cand doriti sa miscati greutati mari. Incalzirea va imbunatati dilatarea vaselor de sange, dar si activarea neurala a tuturor muschilor. Aveti toate aceste aspecte importante in vedere pentru a nu va accidenta.

Give a Comment