Exercitii fizice pentru forta, masa musculara si anduranta

Urmand acest antrenament, muschii vor avea de castigat pentru ca vor fi antrenati de seturile pentru forta, cele pentru rezistenta si pentru masa, de aceea se va asigura o dezvoltare musculara pe care o veti aprecia. Nivelul acestui antrenament este unul intermediar, iar pentru a-l realiza veti avea nevoie de 4 zile pe saptamana si de echipamente precum o bara, cabluri, aparate, bara Z si gantere.

Antrenamentele pentru forta ar trebui executate in deschiderea antrenamentului, aceste seturi presupunand executarea a 3-5 repetati, fiind important sa se foloseasca aceeasi greutate pentru toate seturile. Pentru grupele musculare majore, trebuie sa introduceti 2-4 seturi de forta, iar pentru grupele musculare mici, introduceti numai 2 seturi de forta. Pentru masa, se vor efectua 6-12 repetari, fiind indicat de a folosi aceleasi greutati. In cazul grupelor de muschi mici, se vor face 2-4 seturi si un exercitiu sau doua pe antrenament, iar pentru grupele de muschi mari, este indicat sa se execute 4-6 seturi la fiecare antrenament. In cazul rezistentei, este important sa se efectueze cate 1-2 seturi pentru fiecare grupa musculara si in general ar fi bine sa va orientati catre exercitiile de izolare, ele fiind cea mai buna optiune pentru voi. Alegeti o singura greutate si faceti un total de 40 de repetari, iar daca apar probleme puteti sa luati o pauza scurta si sa reluati sirul de repetari, astfel incat sa va bucurati de eficienta sporita a acestui antrenament.

Nu este recomandat sa faceti acest antrenament pana la epuizare, indicat ar fi sa faceti repetarile pana cand urmatoarea repetare vi se va parea imposibila. Nu alegeti nicidoata sa va epuizati deliberat la fiecare set. Daca nu aveti energie sau timp, puteti sa faceti mai putine seturi si sa va orientati catre calitate, decat sa va irositi timpul cu niste seturi nereusite. De asemenea, daca sunteti de parere ca 40 de repetari va depasesc, puteti face doar 30 si sa mariti pe parcurs numarul de repetari, astfel incat sa ajungeti la cele 40 indicate. Puteti intr-o saptamana sa faceti flotari la paralele, iar in alta sa impingeti gantere pe bara, alternarea fiind indicata.

Give a Comment