Metoda pentru prevenirea accidentarilor in sala de forta

Articulatiile si incheieturile sunt cele mai predispuse la accidente, de aceea este foarte important sa aveti in vedere cateva sfaturi, astfel incat sa preveniti eventualele accidentari. Ideal ar fi ca la orice sesiune sa aveti mereu in vedere in special pe timpul sub presiune si nu pe epuizare, astfel incat sa reusiti sa obtineti cele mai bune rezultate. Daca va antrenati mereu pana cand veti fi epuizati, veti intampina probleme diverse cu articulatiile, de aceea este important sa va antrenati pana aproape de epuizare, macar la o parte din sesiunile voastre, astfel incat sa va bucurati de beneficiile acestora. Atunci cand va antrenati pana la epuizare, sunt sanse foarte mari sa aveti unele scapari, iar de aici pana la problemele cu incheieturile sau diversele accidentari nu mai este decat un pas.

Pentru crearea masei musculare, timpul sub tensiune este cel mai important, de aceea este esential sa va orientati catre greutati mai mici si sa faceti mai multe repetari, decat sa alegeti o greutate mare si sa aveti probleme. Multora ne place sa atingem limita de epuizare, dar aproape intotdeauna acest lucru inseamna ca ceva va ceda, iar acel ceva, in cele mai multe dintre cazuri, sunt incheieturile. Puteti folosi niste scheme de periodicizare, astfel incat sa alternati incarcaturile si a scapa intr-un mod eficient de eventualele probleme care ar putea aparea. Tehnica de pre-epuizare este si ea destul de frecvent intalnita, aceasta tehnica ajutandu-va sa nu va fortati prea mult. Uneori este important sa stiti ca putina oboseala este foarte buna inainte de a face un anumit exercitiu, ea temperandu-va putin si ajutandu-va in acelasi timp sa obtineti rezultatele pe care le veti dori.

Repetarile pot fi executate mai lent pentru ca daca veti controla miscarile, veti reusi sa puneti mai mult stres pe muschi, iar acest lucru va imbunatati hipertrofia. Nu ar trebui sa va bazati pe antiinflamatoare pentru ca daca veti masca durerea, veti cauza mai multa uzura fara sa va dati seama. Intensitatea poate fi crescuta gradual, astfel incat sa va bucurati de o sesiune cat mai complexa. Oferiti corpului vostru o faza de adaptare si nu va fortati niciodata prea mult.

Give a Comment