Metode de crestere a intensitatii antrenamentelor

Este important ca pentru a obtine cele mai bune rezultate sa se aiba in vedere o crestere a intensitatii antrenamentului, astfel incat masa musculara sa creasca si ea. Este necesar ca din cand in cand sa aduceti modificari antrenamentelor voastre, pentru a trece mai usor peste adaptarea musculara si pentru a vedea constant rezultatele pe care le doriti. O idee buna este sa va orientati catre un antrenament cat mai intens si nu catre unul extrem de lung ce poate deveni chiar plictisitor la un moment dat. Puteti creste intensitatea antrenamentului pentru a vedea constant rezultatele pe care le doriti. Este ideal sa aveti un plan cat mai bine pus la punct si structurat, astfel sa fie in concordanta cu toate informatiile din domeniu.

Antrenamentele intense sunt cele care genereaza cele mai bune rezultate, atat cand dorim sa slabim, cat si cand ne dorim o crestere a masei musculare. Exista cateva ajustari care pot fi facute, astfel incat sa se creasca eficienta antrenamentului. Post epuizarea musculara este o metoda prin care antrenamentul se executa prin efectuarea unor repetari putine cu o greutate mare. Se mai pot efectua si pauze piramidale, aceasta metoda de antrenament fiind utila pentru ca descreste timpul de odihna intre seriile efectuare cu o greutate prestabilita. O alta metoda de crestere a intensitatii antrenamentului este cea prin care se efectueaza seturi descrescatoare, in cadrul acestor serii, efectuandu-se repetari cu o greutate descrescatioare, pana se ajunge la o epuizare musculara. Repetarile fortate cu ajutorul unui partener sunt si ele o metoda prin care veti putea obtine o crestere a intensitatii antrenamentului, se va efectua astfel o repetare constanta pana la epuizarea musculara.

Repetarile partiale pot fi efectuate incomplet, doar pe o anumita parte a miscarii, iar repetarile cu stop in miscare sunt eficiente datorita faptului ca pot fi efectuate cu stoparea miscarii pentru un timp determinat, dupa care se efectueaza finalizarea miscarii. Dupa cum puteti vedea, exista foarte multe tehnici prin care va puteti creste masa musculara. Aceste tehnici sunt foarte eficiente, dar ar trebui sa stiti ca nu este indicat sa le incercati pe toate in acelasi timp.

Give a Comment