Cum opresti stagnarea in culturism

Nu de putine ori se intampla ca sa ajungeti intr-un punct in care stagnati, chiar daca faceti niste antrenamente intense, acest lucru avand loc daca practicati aceeasi activitate pentru prea mult timp. Dupa un timp, antrenamentele pot deveni plictisitoare si uneori ineficiente, de aceea ar fi bine sa tineti cont de cateva recomandari importante, astfel incat sa va bucurati de noi rezultate pozitive. Profitand de rezervele ascunse de forta, veti putea sa va depasiti recordurile si sa atingeti noi culmi. Ideea ar fi sa folositi aceasta tehnica doar la finalul unui exercitiu multiarticular cum ar fi impinsul la banca, aparatul pentru umeri sau presa pentru picioare.

Puteti sa va cautati un partener care sa va ajute cu partea pozitiva a repetarilor, ar fi indicat sa faceti doua sau trei repetari, dar sa nu depuneti un efort supraomenesc, iar daca le efectuati repetarile corect, nu veti fi nevoiti sa faceti mai multe astfel de repetari. Folosirea greutatilor mari si a repetarilor multiple este un mod de a creste eficienta. Tehnica de pauza-odihna profita de faptul ca sistemul energetic fosfogen din organism se reincarca rapid, de aceea va puteti recupera dupa epuizare, astfel incat sa puteti face chiar si un numar dublu de repetari. Ar trebui sa aveti in vedere totusi adaugarea unui preworkout in pachetul vostru de suplimente, atunci cand incercati tehnici de antrenament mult mai complexe cum este tehnica pauza-odihna. O alta idee buna este sa schimbati priza pe care o folositi la exercitii, procedand astfel veti reusi sa lucrati alte parti ale bratului. Schimbarea prizei va face diferenta in cazul oricarui exercitiu, de aceea este o idee buna sa integrati aceste schimbari in antrenamentele voastre, astfel incat sa va bucurati de o eficienta mult mai sporita.

Va mai puteti chiar juca cu unghiurile de antrenament, acest lucru facand si el o mare diferenta. Ajustarea bancii pentru impins si fluturari este o modalitate prin care puteti sa va antrenati anumite parti ale corpului. Daca scopul este slabirea, puteti arde grasimea intens introducand antrenamentele de cardio in rutina, pe langa deficitul caloric pe care ar trebui sa-l aveti deja in plan.

Give a Comment