Principii de care sa tii cont la antrenamente

Exista cateva principii de care orice incepator ar trebui sa tina cont astfel incat sa se bcuure de un antrenament cat mai bine realizat. Antrenamentele ar trebui organizate astfel incat sa se poata obtine rezultate cat mai bune, acesta este motivul pentru care fiecare incepator ar trebui sa efectueze antrenamentele intr-un mod eficient. Primul principiu ce ar trebui urmat este cel al tensiunii continue, acesta constand in mentinerea sub tensiune, a muschilor asupra carora se lucreaza, pentru a un numar cat mai mare de fibre sa fie stimulate in timpul antrenamentului si sa va bucurati de cele mai bune rezultate.

Principiul contractiei de varf este si el unul important, acesta presupunand executarea ritmica a repetarilor succesive si constand in accentuarea contractiei in partea superioara miscarii. Un alt principiu de care sa tineti cont este cel al seturilor super-lente, acesta presupune executarea fiecarei repetari pe o durata de 20-60 de secunde, astfel incat muschii sa fie solicitati cat mai mult. Antrenamentul de mare viteza presupune o contractare exploziva a muschilor, urmata de o coborare a greutatii intr-un mod controlat. Repetarile fortate sunt cele care se fac in momentul in care ati obosit, acest principiu consta in efectuarea unor repetari suplimentare, repetarile facandu-se cu ajutorul unui partener, fiind necesar ca acesta sa va ajute atunci cand aveti nevoie de continuarea ridicarii greutatii. Chiar si principiul confuziei musculare este unul de care orice incepator ar trebui sa tina cont, acest principiu fiind caracterizat prin schimbarea periodica a exercitiilor destinate unei grupe musculare sau chiar a ordinii acestora in anternament.

Acest principiu este important pentru ca va evita ca muschiul sa se adapteze la un anumit tip de antrenament, reusind in acelasi timp sa devina mai eficiente. Un alt principiu foarte des intalnit este cel al supraincarcarii, greutatile fiind marite progresiv pe masura ce numarul de antrenamente este in crestere. Procedand astfel, o data cu trecerea timpului veti deveni mult mai puternici, reusind sa faceti mai multe repetari cu greutati din ce in ce mai mari. Pentru a mari intensitatea antrenamentelor se pot face 2-3 repetari partiale la finalul setului, ajutand la acumularea acidului lactic si la cresterea musculara.

Give a Comment