E simplu sa eviti accidentarile in fitness

Pe langa orele lungi de antrenament, culturismul va presupune si o vointa de fier pentru a vedea rezultatele pe care cu siguranta le doriti. Din punctul de vedere al factorilor psihologici, pentru a face acest sport aveti nevoie doar de dorinta pentru a face performanta, dar daca este sa vorbim despre accidentari, ele ar putea avea urmari destul de grave. Este mai bine astfel sa preveniti aparitia accidentarilor decat sa va tratati atunci cand apare una. Ar fi indicat sa tineti cont de anumite lucruri, astfel incat antrenamentele voastre sa fie mult mai eficiente si sa evitati aparitia unor accidentari care v-ar putea tine departe de sala o perioada lunga de timp.

Ridicarea de greutati poate cauza probleme serioase coloanei vertebrale, de aceea este important de stiut ca mergem la sala pentru a trage de fiare astfel incat sa aratam mai bine si sa fim mai sanatosi, nu sa ne accidentam, de aceea excesele nu sunt niciodata binevenite. Greutatea medie care se poate ridica fara sa periclitati coloana este de 20 de kg. Incepanad de la aceasta greutate, va trebui sa va luati anumite masuri de precautie pentru a nu aparea probleme. Este ideal ca de fiecare data sa aveti un partener de antrenament pentru ca el va va fi de un foarte mare ajutor. Ideea principala este sa nu va solicitati coloana sau sa o solicitati la minimum, astfel incat sa nu apara problemele grave. Spatele trebuie sa fie mereu cat mai drept, mai ales in cazul exercitiilor care solicita coloana. Un alt lucru bine de stiut este ca febra musculara nu e considerata o accidentare. Ea apare atunci cand are loc o solicitare prea mare a muschiului, iar ca urmare a acestei solicitari, muschiul ajunge sa secrete mai mult acid lactic.

Acest acid este o substanta toxica recunoscuta pentru faptul ca produce febra musculara. Este vbine de stiut ca pentru prevenirea acestei probleme se poate lua o aspirina dupa o sedinta mai dura de antrenament. Intinderile musculare sunt alte probleme destul de grave. Pentru a preveni aceste intinderi, este foarte important sa incepeti fiecare antrenament cu o incalzire cat mai intensa.

Give a Comment